Penasihat presiden

Posted by: ,




Assalamualaikum!! merupakan ungkapan yang selalu diugkapkan bile berjumpe dan berpisah dengan seseorang.. mcm ana gak la, ini x, jmpe2 je wassup la yo! la pe kabo la.. mnde nie kalau nak ungkap xpe, tp lebih afdal dan terbaek dari ladang ialah ungkpan assalamualaikm..

seseorang : eleh aiman ye2 je beri salam jmpe orang??
aiman : ek eleh aku bapok la bri salam nye kalu jmpe orang.. ko nie sape ha?? sokmo nyampuk ckap orang..
seseorang : hehehe aku adalah aku, dan kau adalah lembu sbb kalu ditulis dalam B.I tulisnye CAW bermksd lembu dan ia serupa ngn no pendftran moto PIDOT!!! hahaha
aiman : bleh plak pidot msuk dalam cite aku nie.. xpe2

mcm bese r.. mule2 kene kenalkn die nie
nama : Halim a.k.a haz-1 (nk sebut die bkn haz sempang satu tau,tapi hazwan, PAHAM!!)
gelaran : ana ngn mmber2 gelar die tok guru sbb byk sgt ilmu dia nie, tp JUS TOK GURU 2 bkn die pye tau.. hehehe
Umur : die nie 17 thn lagy, tp kalau ikt thun 18 la. tarikh lahir die same dengan aufa

aufa : aiman awok tau tarikh lahir halim ble??
aiman : 2.*.1991 knape??
aufa : awok tau die same tarikh ngn spe??
aiman : enth,xkan ngn aku plak.. spe??
aufa : same ngn aku r.. hahaha(gelak bangga)
aiman : eleh bangge sangt die, ko nak tau trikh lahir aku nie xde spe yg sme pn tau..
aufa : ye ke xtye pn.. hahaha
aiman : hahaha xpe2.. (redha je la)
seseorang : hahaha aiman kene maen je ngn aufa..

tinggal : oh die nie tgl dkat ngn umah miela, ngn umah aku dkt gak kalau naek ketapi bru gerak dah smpai.. dekat x?? hahaha
fizikal : die nie xtingi sgt, xrendah sgt pn.. bese2 je pas2 xde pe sagt tngt fizikal die nie..
cite : nie best nie..
die nie sbenarnye antara manusia@insan@orang yng mmpunyai ilmu pengetahuan yng mendalam.. kalau nk tau mase form 4 ade usatz nie gelar halim nie sheikh, sbb dengn ilmu yg die ade.. shinggakn ustz suruh die ajar.. peh!!! hebat 2..
satu lagy die ni cpat je msuk dalm kepale..

seseorang : ha nk wat dialog la 2?? asal bwk font ke tepi 2 nk wat dialog la 2..
aiman : cbuk knpe?? mne ade la.. saje je nk boka(tipu) hahaha
seseorang : berengset!!

die nie ade sekali ary 2, die baru tukar ke sklh khairiah dan mse 2 nk pkse dah dan die nie xde kitab lagy, mase ana tgh hafal satu madah ni nme die balaghah, tbe2 die suh ana ulang skli lagy ape yg ana hafal tdi, ana pn plek la ana ulang je la.. pas 2 bru ana persan yang die nie bleh hafal dangn mendgar je dah skli tgkap je.. PERG!!! hebat 2..
perkare yang berkaitn ngn die nie :
  • die nie suke tarik rmbut mase ble blajar, stress agaknye
  • die nie kalau tdo mse blajo, pas 2 kalau ckgu tye die semacam je dpat jawab
  • stkat yng ana tau die nie pnah dimarahi ckgu hnya sekali, tp iktukn ckgu mrah tnpa sebab munasabah..
  • tdi aku ckap die nie bleh hafal tnpa kitab
  • bru 1 thn msuk sklh dh dilantik jadi presiden badan dawkh, tp die tolak.. sbb die kabo nk jdi penachat presiden mumlakat ibnusina.. kre bwah ana la
  • suke main ping pong
  • die nie penghafal quran tp bukan hafiz abb xhbis lagy hafal sbb ade mslah kesihatan
  • die nie ske gak wat lawak.. hahaha
  • die bagi ana penyelamat buat ana disekolah sbb ana ase kalau die xde aku ase terkapai-kpai ana nk belajar..
  • tempta rujukan semua orang
byk sgt nk cite pasl die nie..
nnti2 lagy ana smbung yek..

someone : weh org nk dgar lagy r pasl tok guru nie
aiman : mase ble aku ckap nie, aku tulis je la.. clap la awok..
someone : sengal la ko aiman

benda yang bleh intraksi ngn die :

FRIENDSTER







0

 
photo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer massa. Duis vel libero vitae leo placerat blandit. Sed a nisi ac turpis facilisis facilisis. Pellentesque ut enim. Nam mollis ante. Quisque a eros. Fusce rutrum. Donec suscipit lobortis turpis.

@Tue 24 Feb, 2009 20:16Green Banner: 24 February, 2009Green Banner Vector Graphic http://tinyurl.com/an5ptx

Template and Icons by DryIcons.com