connecting us!!

Posted by: ,

Mana satu ade pilih?? which one do u prefer? boleh campur k.. free2..


Twitter

Wordpress

Tagged


Myspace


Hotlik


Hi5


Friendster


Facebook


Blogger


Perkhidmatan rangkaian sosial atau social website merupakan satu perkhidmatan yang menumpukan pada pembinaan dan pengesahan rangkaian sosial dalam talian untuk satu komuniti yang berkongsi kegemaran dan aktiviti, atau kepada mereka yang berminat dalam mengetahui kegemaran dan aktiviti orang lain.

Kebanyakan perkhidmatan rangkaian sosial adalah berasaskan web dan menawarkan pelbagai cara interaksi antara pengguna, seperti perbualan dalam talian, bertukar pesanan, e-mel, video, perbualan suara, perkongsian fail, blog, kumpulan perbincangan, dan sebagainya.

Dengan website ini juge sina famiely dapat berhubung antara satu dengan yang laen(btul dok)... justeru saye menyeru supaya kawan2 smua pandai2 la mncatur atau membahagikan masa dengan betul bagi mengunakan website ini semua dengan batul.. okeh!!

  • Bgi saye salah satu website diatas telah membuat saye melalukan perkara yg xpernah saye lakukan sepanjang idup saye dan tak bleh nak lupekan, n hanya saye, beliau dan allah je yang tau ape yang saye lakukan (bukan mnde xelok k) .. hahahaXD rase lawak pun ade..


<----- diba oak sain sendiri ke mende ni, stylo tuk oak ek.. hahahaha (gelak sindir) ;p



3
agaklah mlampau koi sain sndirik.. pe brg dunia da mju zmn da brubah... cri html code la.. bkn ne nk puji sindir plak adess...aok nk koi sedia kn sain utk aok ke?? bleyh je.. ha3
cepat koi r sdap sket.. huhuhu
mesti myspace dan couple. spe yg join myspace x sah kalo x kapel tp skang myspce dah tumbang.. hahaha

 
photo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer massa. Duis vel libero vitae leo placerat blandit. Sed a nisi ac turpis facilisis facilisis. Pellentesque ut enim. Nam mollis ante. Quisque a eros. Fusce rutrum. Donec suscipit lobortis turpis.

@Tue 24 Feb, 2009 20:16Green Banner: 24 February, 2009Green Banner Vector Graphic http://tinyurl.com/an5ptx

Template and Icons by DryIcons.com