ketawa ubat kepada duka

Posted by: ,

Pakcik Jalan Terkangkang

aniq dan nana, dua pelajar Fakulti Perubata, sedang menuggu bas untuk menghadiri kuliah petang. mereka ternampak seorang tua jalan terkangkang-kangkang menuju pondok bas.

aniq : aku rase orang tua tu menghidap penyakit Sindrom Freauchen.
nana : kenapa plak? taklah, aku rasa dia menghidap Sindrom Zovitzki.
aniq : kau pasti ke? aku tak puas hati. apa kata aku tanya orang tua tu?
nana : baek.
aniq : pakcik, kami tengok pakcik jalan terkangkang boleh kami tahu pakcik menghidap penyakit apa?
Orang tua : kamu fikir aku ada penyakit ape?
aniq : Sindrom Freauchen?
orang tua : erm.. bukan
nana : kalau macam tu, mesti Sindrom Zovitzki.
orang tua : tak
aniq : habis tu apa?
orang tua : sebenarnya, aku nak kentut tadi. tapi, secara tak sengaja, aku terberak dalam seluar sebab tu aku jalan terkangkang.
aniq : ??????
nana : ?????


0

 
photo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer massa. Duis vel libero vitae leo placerat blandit. Sed a nisi ac turpis facilisis facilisis. Pellentesque ut enim. Nam mollis ante. Quisque a eros. Fusce rutrum. Donec suscipit lobortis turpis.

@Tue 24 Feb, 2009 20:16Green Banner: 24 February, 2009Green Banner Vector Graphic http://tinyurl.com/an5ptx

Template and Icons by DryIcons.com