POZER!!!

Posted by: ,

pozer dalam ditakrifkan kepada bahasa dan istilah :

dari segi bahase : tengok orang punye
dari segi istilah : pozer atau dari segi perkataan saitifk ialah (copy n paste) dan lebih specifik ialah ciplak atau lebih lautan specifik ialah tiru sesuatu perkara tanpa pengetahuan tuan punye dan juge tanpa keizninannye...

mufradat(seerti)-
pozer : tiru atau ciplak
tiru : pozer atau copy n paste
saintifik : spesifik
copy : teh o xnak gule
lautan : beach

syarah(huraian)-
perbuatan mmpozer ayat orang, care orang, gmbar orang, care susnan perabut rumahnye adela satu perbuatan yang tidak bermoral lagy salah disisi undang2 kerjaan ibnu sina.. ini kerana perbuatan ini akan mngundang kemurkaan dari presiden nye dan mgkn akan mengambil tndakan dengan melaporkan kepada phak atas yaitu kerajaan langit..(maaf clap murtad 2) kerajaan khairiah... mungkin kerajaan besar ni akan mengmbil tindkan tegas terhadap pelaku tersebut ataupn memberi lesen P motor n kete untuk mmandu dan mencary sendri pelaku tersebut dan mugkin boleh menjatuhkan hukuman tanpa persetujuan pihak atasan..

sikap ini juga akan mengundang kemarahan daripada rakyat jelata yang mungkin akan mmbuat himpunan besar2 besaran yang diketuai oleh diba, pegawai tertngi bhgian sapu smpah..
ana memilih beliau kerana kemahiran beliau mengunakan penyapu untuk bertempur dan mungkin tnpa die sedari, ana tukar dengan senjata fm-103.3 yang telah di cipta oleh ana sendiri.. perhimpunan bertujuan untuk mmberi ketakutan kepada pempozer tersebut..




as a conclusion, ana berharap sbgai presiden barack obama(terlajak la Plak).. semoge pempozer tersebut menukar ayat atau ape2 pn yang ditiru haruslah mendeletnye dan mngunakan idea sendiri.. ini kerana sikap ini seperti orang yang malas berfikir



ma yustafadu(pengajaran)-
1. jangan la menjadi orang yang mlas berfikir
2. jangan smpai buat pesiden murka
3. jangan suke meniru hasil kerja orang
4. yang paling penting, jangan smpai rakyat membuat berhipunan yang diketuai oleh diba.


soalan-
1.spekah yang mengetuai perhimpunan tersebut?

satu soalan je yang ade tuk tajuk ni


SEKIAN TERIMA KASIH!!



hak cipta terpeilhara










0

 
photo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer massa. Duis vel libero vitae leo placerat blandit. Sed a nisi ac turpis facilisis facilisis. Pellentesque ut enim. Nam mollis ante. Quisque a eros. Fusce rutrum. Donec suscipit lobortis turpis.

@Tue 24 Feb, 2009 20:16Green Banner: 24 February, 2009Green Banner Vector Graphic http://tinyurl.com/an5ptx

Template and Icons by DryIcons.com